Publiczna Szkoła Podstawowa w Biskupicach

Publiczna Szkoła Podstawowa w Biskupicach

46-220 Byczyna

Biskupice 22

Tel: 77 414 68 05  kom. 509364643

 

pspbis@op.pl

E-mail: pspbis@op.pl

Deklaracja dostępności

Publiczna Szkoła Podstawowa w Biskupicach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej http://pspbiskupice.szkolnastrona.pl/.

Data publikacji strony internetowej: 2011-02-24.

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-02-28.

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych

Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej

Oświadczenie sporządzono dnia: 2021-03-26.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Jadwiga Pełka, e-mail: pspbis@op.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 774146805. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

Informacje na temat procedury odwoławczej

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

1.Do budynku szkoły prowadzi główne wejście znajdujące się od drogi głównej,wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy szkoły.Ponadto są jeszcze dwa wejścia od strony parkingu i boiska.Brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych ruchowo przy wszystkich wejściach                                                                                                                                                                                                                                                                                         
2.Osobami oddelegowanymi do udzielania informacji przy wejściu głównym są pracownicy obsługi.   
3.W budynku są dwa poziomy i na każdym znajduje się korytarz. Na jego początku znajduje się klatka schodowa. Budynek nie posiada wind.
4.W budynku nie ma dostosowań dla osób niepełnosprawnych.
5.Na terenie szkoły znajduje się parking dla samochodów.
6.Do szkoły nie może wejść osoba z psem asystującym i nie ma możliwości skorzystania z tłumacza migowego.